Τρίτη 21 Μαΐου 2013

οι καινουριοι μου φιλοι!

Ειμαι πολυ χαρουμενος αποψε. Ημουν εξω για την καθιερωμενη μου βολτα στα συνοικιακα μαγαζακια στο κεντρο και στον Πειραια και αλλου και μου συνεβη κατι απαραμιλλα συναρπαστικο, κατι που μου αλλαξε τη ζωη!!! Καθομουν στο καθισμα του λεωφορειου, δηλαδη οχι ακριβως στο καθισμα, αλλα σε μια εφημεριδα που ειχα στρωσει γιατι σιχαινομαι τα καθισματα. Καθονται λογης λογης ανθρωποι πανω τους και δε θελω να λερωσω το λαδι παντελονι μου γιατι ειναι καινουριο! Καθομουν που λετε στο καθισμα και τι συνεβη; Διπλα μου ακριβως, σχεδον ασφυκτικα διπλα μου μπορω να πω, στεκονταν δυο αγορια και ενα κοριτσι, περιπου στην ηλικια μου, δηλαδη στο ιδιο ηλικιακο φασμα! Εκει ξαφνιαστηκα πολυ γιατι δε συνανταω συχνα ατομα της ιδιας ηλικιας. Αυτα τα τρια παιδια μιλουσαν μιλουσαν μιλουσαν και μεσα στην πολυκοσμια και τη βαβουρα του λεωφορειου πηρα τη μεγαλυτερη αποφαση της ζωης μου. Ετσι οπως τους ακουγα, ηθελα να γινω μελος της παρεας τους! Τους ακουσα να λενε οτι την Πεμπτη θα πανε για μπανιο στο Μπατη. Δεν ξερω ακομα που βρισκεται αυτο το μερος, αλλα αποφασισα να τους ακολουθησω! Θα βαλω το μαγιο μου, θα παρω την ψαθιτσα μου και θα παω στο Μπατη να τους βρω! Θα ξαπλωσω πολυ κοντα τους, σχεδον διπλα τους, σα να ημασταν μαζι εκει και θα ανοιγοκλεινω το στομα μου οποτε μιλανε για να φαινεται στον εξω κοσμο οτι ειμαστε παρεα! Τι εξυπνο τρικ! Παναγιωτη, Βαγγελη και Ναταλια, θα τα πουμε την Πεμπτη!!!

3 σχόλια: