Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

H συναρπαστικη συζητηση με τους νεους μου φιλους!!!

Σημερα που ημουν στο μπαλκονακι μου, ειδα απο κατω να περναει μια μαμα με την κορη της. Αμεσως σκεφτηκα το αυριανο μου μπανιο με τα παιδια! Αυριο λοιπον που θα παω για μπανιο με τους καινουριους μου φιλους, υπαρχει μια πιθανοτητα να μου μιλησουν εκεινοι πρωτοι. Αυτη η πιθανοτητα υπαρχει γιατι θα καθομαι διπλα τους και μπορει να με θυμουνται απο χθες στο λεωφορειο! Μακαρι να με θυμουνται! Το θελω οπως ο κακτος της ερημου το νερακι! Ισως μαλιστα να με περιμενουν. Σκεφτομαι οτι χθες ισως μιλουσαν επιτηδες δυνατα για να τους ακουσω και να τους ακολουθησω. Σίγουρα θα θέλουν κι εκείνοι πολύ να κάνουμε όλοι μαζί παρέα. Μην ξεχνατε οτι ανηκουμε στο ιδιο ηλικιακο φασμα! Θελω ωστοσο να εχω μερικα ετοιμα θεματα συζητησης για οταν ανοιχτει η κουβεντα. Μην καθομαι και σαν τρογλος και τους κοιταω αμιλητος! Τα θεματα που σκεφτηκα ειναι:

1. Ο Βαγγελης φαινοταν πολυ γυμνασμενος οποτε θα του κανω την ερωτηση κλειδι "Τι γνωμη εχεις για τα αναβολικα;". Στους ανθρωπους αρεσει να μιλανε για τις μαστιγες των αιωνων και θα φανω και κοινωνικος.


2. Θα ρωτησω τη Ναταλια ποτε ειχε πρωτη φορα περιοδο. Εχω ακουσει οτι ειναι πολυ σημαντικο θεμα για τις γυναικες και θελω να φανω συμπαραστατικος. Βεβαια δε θα με νοιαζει καθολου η απαντηση αλλα θα κανω ψεματα οτι με νοιαζει.


3. Θα ρωτησω τον Παναγιωτη αν βλεπει Κλεμμενα Ονειρα και αν μου πει οχι, θα του διηγηθω και τα 271 επεισοδια που εχω δει. Σιγουρα αυτο θα μας φερει πολυ κοντα!

4. Θα πω στη Ναταλια το εξης ανεκδοτο : "Τι παθαινουν τα βλητα οταν τρομαζουν; Γινονται πανοκοβλητα!!!!" χιχιχιχιχιχιχι!
Θα τους φανω αστειος και η ψυχη της παρεας!


5. Θα τους ρωτησω μεχρι τι ηλικια εβρεχαν το κρεββατι τους και για τους κανω να μη ντρεπονται θα τους ομολογησω οτι εγω το εκανα μεχρι τα 19 μου. Σε αυτο το σημειο θα δεθουμε πολυ!

6. Θα ρωτησω τη Ναταλια αν εχει δοκιμασει ποτε να κανει τσισακια της ορθια και θα προσπαθησω να την πεισω οτι ειναι πολυ βολικο! Θα με βοηθησουν και τα αγορια σε αυτο.


7. Θα τους προτεινω να παρουμε ολοι τις γιαγιακες μας και να παμε για παγωτο στη Βουλιαγμενη! Θα ειναι μια ομαδικη δραστηριοτητα πολυ διασκεδαστικη!!!


8. Τελος θα τους αναγκασω να διαλεξουν ποιος ειναι ο καλυτερος τους φιλος απο την παρεα. Ειμαι σιγουρος οτι θα με διεκδικησουν ολοι γιατι οταν φτασουμε σε εκεινο το σημειο θα με εχουν λατρεψει!


Ακομα και αν δε μιλησουμε τελικα εγω θα ανοιγοκλεινω το στομα μου κανοντας αυτη τη συζητηση μονος μου. Θα περασω εξισου καλα. Αυτοι θα χασουν αν δε με μιλησουν!!!

3 σχόλια:

  1. Τι ώρα θα πάτε για μπανάκι ρε τρώγλοι;Πες ευθής εξαρχής στον οδηγό του λεωφορείου οτι θα περάσετε να παραλάβετε κι εμένα.Θα γράψω και μια κασέτα με όλα τα καινούρια τιπι τιπι κομμάτια και θα περάσουμε τέλεια.Να φέρω και την κιθάρα ή δεν θα ανάψουμε φωτιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα θα ανάψει το κέφι με όλες αυτές τις υπέροχες ερωτήσεις.Ξερεις πως να γίνεσαι αρεστος και σε σε συγχαίρω για αυτό.Αντιηλιακο να πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή