Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΥ ΣΤΑΡ ΤΖΙΜ!



-Καλησπερα, Jim. Ελπιζω να μην ενοχλω. Εισαι ετοιμος για τη συνεντευξη στην οποια σκοπευω να σε υποβαλλω ευθυς αμεσως?

-Καλη σου σπέρα ανήσυχε! Είμαι πάρα πολύ έτοιμος! Σχεδόν από τότε που πήγαινα στο σχολειό μου και έβλεπα στην τηλεόραση τους ηθοποιούς να μιλούν ανοιχτά για την παιδική τους ηλικία. Ήθελα να μιλήσω κι εγώ κάπου για τη δική μου παιδική ηλικία! Φαντάζομαι είναι πάνω σε αυτό το πλαίσιο η συνέντευξή μας.

- εγω θα το αποφασισω αυτό. Εγω και μονο! πες μας λιγα πραγματα για σενα. το κοινο διψα να μαθει απο που κραταει η σκουφια σου.

- Είμαι ο Τζιμ! Είμαι 24, σπουδάζω και δουλεύω σαν σερβιτόρος. Μου αρέσουν τα κόλλυβα και ζω με τη μαμά μου. Είμαι χειμερινός κολυμβητής, έχω αδυναμία στα σκαθάρια και στις αραχνίτσες! Έτσι θα με περιέγραφε ο οποιοσδήποτε!

- πες σε μενα, ειναι καλο να ειναι κανεις ανησυχος ή κακο;

-Κοίτα, είναι και καλό και κακό! Από τη μία είναι καλό, αλλά από την άλλη είναι κακό!

-τι προσπαθείς να υπονοήσεις;

-Τίποτα και τα πάντα. Άλλη ερώτηση παρακαλώ, δε νιώθω άνετα.

-η σιωπη σου τα ειπε ολα. ας παμε τοτε σε καποια δυσαρεστα νεα. προσφατα, συμφωνα με δημοσιευματα και θελω να μας τα επιβεβαιωσεις και εσυ, εχεις ξανακυλησει σε ψυχολογικα αδιεξοδα και δυσκολα μονοπατια. γιατι ετσι;

-Θα έρθω και θα επιβεβαιώσω τις φήμες γύρω από την ψυχολογική μου κατρακύλα, γιατί αυτή είναι η πραγματική αλήθεια. Δεν έχω και πολλούς φίλους και αυτό με ανησυχεί, αλλά συνεχώς σκέφτομαι τρόπους για να αποκτήσω. Για παράδειγμα πλησιάζω άγνωστο κόσμο και προσπαθώ να κερδίσω τη φιλία τους.

-ασχολεισαι με τα σοσιαλ μιντια; ο κοσμος διψα να μαθει το facebook σου, το twitter σου και το blog σου.

-Έχω ό,τι κυκλοφορεί σε σόσιαλ μίντιο, αλλά δεν ασχολούμαι με τίποτα αυτόν τον καιρό! Προτιμώ να κρατήσω την σοσιαλμιντιακή ανωνυμία μου.

--προτιμας το τουιτερ η τα μπλογκς; απαντα μου με ναι η οχι και γιατι.

-Το twitter είναι ό,τι χειρότερο έχει φτιαχτεί ποτέ!!!! Το βαριέμαι θανάσιμα αυτό και τους χρήστες του! Θέλω να τους βάλω φωτιά και να τους κάψω ζωντανούς!!! Το facebook μου το ξέρουν μόνο οι φίλοι μου και το blog μου είναι πολύ προσωπικό.

-και τωρα μια ερωτηση που καταφθανει με συχνοτητα αθλητη βαδην στα κεντρικα του blog μου, δηλαδη τρεχοντας! γιατι εισαι τοσο δυσκολος στις ταινιες; ο κοσμος αναρωτιεται γιατι δε σε αρεσουν ουτε τα θριλερ ουτε οι κωμωδιες ουτε τα κοινωνικα ουτε τιποτα! ΤΙΠΟΤΑ!!! μηπως αυτο δημιουργει προβλημα στους φιλους σου;

-Αυτό που λες είναι κακοήθεια. ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ!!! Ποιός στο είπε;;; Μου αρέσουν πολλές και διάφορες ταινίες!

-αυτο ειναι ψεμα. ενα τεραστιο ταπεινο ψεμα! ισως θα επρεπε να σκασεις.

-Εντάξει λοιπόν.

-ωραια. αφου σκασεις πες με λοιπον, εν όψει του ιστορικού μακελειού εναντίον της ελλάδος που συνέβη στη eurovision πριν λίγες ημέρες, θα ήθελα να μας εκφράσεις κάποιες προσωπικές σου σκέψεις και συναισθήματα.

-Θα σου πω ευθυς εξαρχης τις σκεψεις μου! Η eurovision είναι ένα πανηγυράκι! Μου αρέσει αλλά είναι πολύ βαρετή! Πλέον βλέπω μόνο την ψηφοφορία και το σχολιασμό στα μεσημεριανάδικα! Είμαι ενθουσιασμένος με τον κύριο Αγάθωνα και θέλω να γίνει μπαμπάς μου!

-Μπορει να χρειαζεσαι λιγο χρονο να επεξεραστεις μεσα σου αυτο το τραγικο συμβαν και μετα να κανεις μια αναφορα σε αυτο στο μπλογκ σου. Σεβαστο, λοιπον.
Συνεχιζοντας, θα ηθελα να μας πεις εαν ειχες τη δυνατοτητα να αφιερωσεις καποιο τραγουδι στους αναγνωστες σου, ποιο θα ηταν αυτο.

-χμ. δύσκολη ερώτηση.

-παρε τον χρονο σου, δεν φευγω.

-νομίζω βρήκα!

-ειμαστε ολοι μας ολο αυτια!

-Θα τους αφιέρωνα το My secret combination της Καλομοίρας γιατί ζητούν απεγνωσμένα το facebook μου και δεν τους το λέω. Το κρατάω κρυφό, σαν μυστικό συνδυασμό!

-τι εξυπνο τρικ! Οπως παντα θελω να κλεισουμε με ενα μηνυμα προς το αναγνωστικο κοινο και τους θαυμαστες σου.

-Θέλω να τους πω να συνεχίσουν να με στηρίζουν στα επόμενα βήματά μου, να είναι φαν μου, να σκάνε πού και πού και να διαβάζουν το υπέροχο blog σου!!!

-Αυτο ειναι πολυ γλυκο, ειμαι σιγουρος πως οι αναγνωστες σου θα το εκτιμουσαν δεοντως. Σ'ευχαριστουμε, Jim, για αυτη τη συνεντευξη. Ηταν τιμη μου.

-Ναι, ήταν.

1 σχόλιο: