Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Το πιο σημαντικο μειλ της ζωης μου!!!

Σημερα το απογευμα προς βραδυ δηλαδη βραδυ θεωρειται απλα 9 το καλοκαιρι ειναι σαν απογευμα, εκεινη τη σουρουπιασμενη ωρα λοιπον ηρθε σαν φτερωτος δαιμονας στο μυαλο μου μια ανιστορητη ιδεα! Οφειλα να στειλω μειλ σε εναν πολυ σοβαρο ανθρωπο του πνευματος. Ενα μειλ που εμελλε να αναγνωριστει απο το κοινο ως πραξη υψιστης σημασιας και αυθεντικοτητας. Αυτο το ατομο δεν ειναι αλλο απο τον πολυ γνωστο σε ολους μας Γιαννη Μπουτάρη, δημαρχο της Θεσσαλονικης. Ακολουθει αυτουσιο δηλαδη λεξη προς λεξη, γραμμη προς γραμμη, παραγραφο προς παραγραφο, σπιθαμη προς σπιθαμη, τελειως διεξοδικα και αναλυτικα, χωρις να λειπει ουτε ενα ελαχιστο κομματι το αψεγαδιαστο, ανιδιοτελες, κακομαθημενο μειλ που τον εστειλα!

Αγαπητέ Γιάννη,

γεια. Τι κάνεις; Εδώ μπλογκάκις ανήσυχος. Σου γράφω αποψε αυτο το αψεγαδιαστο, ανιδιοτελες και κομαθημενο μειλ αρχικα και πρωτιστως και εξ'αδιαιρετου για να σου εκφρασω καποιες σκεψεις μου για την ομορφη συμπρωτευουσα, τη νυμφη του θερμαικου, η οποια με εχει λειψει, για να στο πω και στη γλωσσα που αγαπας να χρησιμοποιεις. Βεβαια χρησιμοποιω συνεχεια αυτη την ιδιομορφη και ομορφη διαλεκτο, δηλαδη λεω "τι με ειπες;;;;;" αντι για "τι μου ειπες;;;;;". Δεν εχω σχεση με τη βορεια ελλαδα, στη θεσσαλονικη εχω μεινει 3 μερες και 7,5 ωρες, αλλα αποφασισα να υιοθετησω τα παραδοξα και αδοξα εθιμα σας. Ας πουμε, τρωγω συχνα πυκνα μπουγατσα και σας σκεφτομαι.

Anyway, ο βασικος λογος που σε στελνω ειναι αλλος απο αυτον που ισως καταλαβες απο μονος σου αυθαιρετα. Θελω να σε πω οτι σε καμαρωσα που υπερασπιστηκες τους γκεουλες και τις τζιβιτζιλουδες, οπως τις λεει η γιαγια μου αλλα δε με βρισκει συμφωνο, με νυχια και με δοντια και με αγκωνες και με ολη τη ψυχη σου παρολο που εισαι τοσο ηλικιωμενος, σχεδον σαφρακιασμενος θα ελεγε κανεις. Μπραβο σου Γιαννη. Γουστο σου και καπελο σου και καουμποιλικι σου. Κατα δευτερον, εχω ετοιμασει μερικες ερωτησουλες γιατι θελω να σε παρω συνεντευξη για το πολυ γνωστο μπλογκακι μου, και αν μπορεις να το προωθησεις κι εσυ στο εθνος, στην ελευθεροτυπια, στο πρωτο θεμα και στο 7 μερες tv και στα σπορ του βορρα. Ακολουθουν οι ερωτησεις μου.

1. Τι απαντατε σε αυτους που σας λενε ξεμωραμενο που το χει καψει γι'αυτο υπερασπιζεται τα ανωμαλα;

2. Ποτε επιτελους θα τελειωσει ο μετροποντιξ της νυμφης του θερμαικου; Ο Τζιμ κι εγω επιθυμουμε να καβαλησουμε ενα βαγονι και να παρουμε τον αερα μας, αν και εκει κατω δεν εχει αερα αλλα καταλαβες.

3. Υπαρχουν ορισμενοι συνομηλικοι μου που παιρνουν με τη σειρα τα ξενυχταδικα, μερακλωνουν με Κιαμο και Μενιδιατη, αν τους εχεις ακουστα - που πολυ αμφιβαλλω, πανε σε parties, οι πιο εκλεπτυσμενοι προτιμουν τα nightclubs απ'τα μπουζουκια, κουνιουνται στους ρυθμους των πιο επικαιρων hit, βλεπε GaGa, πινουν και μεθουν, γνωριζονται, οργιαζουν, ε και οταν πλησιαζει η εξεταστικη πεφτουν με τα μουτρα στην προετοιμασια... σκονακιων, για να παρουν καποια στιγμη πτυχιο, αλλα οπως χαρακτηριστικα λενε ''οχι για τους ιδιους, αλλα για τη φουκαριαρα τη μανα τους.'' (υπαρχει και ομωνυμο group στο facebook). Ποια ειναι κατα τη γνωμη σας η ευθυνη του Δημου Θεσσαλονικης για αυτη τη χαμερπη συνηθεια των νεων; Μηπως οφειλετε να τους κλειδαμπαρωνετε στη βιβλιοθηκη του πανεπιστημιου κατα τις εξεταστικες;

4. Ο θερμαικος βρωμοκοπαει ακομη; Αν ναι, γνωριζετε οτι αυτο κανει κακο στα ψαρακια; Και τωρα που ειπα ψαρακια, τι κανει ο Δημος σας για την κακοποιηση αυτων των αμοιρων ζωων; Προσφατα υπεπεσε στην αντιληψη μου ενα βιντεο με δυο τρογλες να ουρουν πανω σε ενα αναπηρο χταποδι. Τι εχετε να πειτε γι'αυτο;

5. Βλεπετε κλεμμενα ονειρα; Τι εχετε να πειτε για το σημερινο τελευταιο επεισοδιο; Συμφωνειτε με καποιους που τολμησαν να πουν οτι υπηρχαν πολλα λαθη και παραλειψεις; Δε συμφωνειτε οτι απολαυσαμε πολλη χαρα, δραμα, υπεροχη μουσικη και δραση σε τουτο το διπλο επεισοδιο; Επισης, ποια η γνωμη σας για τη βια που προωθει ο χαρακτηρας του Μαλτεζου; Προσωπικα φοβαμαι οτι τα σχολεια εχουν γεμισει με μικρους Μαλτεζους!

Περιμενω μεχρι αυριο το απογευμα την απαντηση σου για να προλαβω να την προωθησω.
Καλο σου βραδακι Γιαννη, χαρηκα.

1 σχόλιο: