Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Γιατι γυρισα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αγαπητοι μου πελατες,

Γνωριζω πολυ καλα οτι σας ελειψα απυθμενα, δηλαδη χωρις πυθμενα, δηλαδη παρα πολυ, γιατι πρωτον με το γνωστοποιησατε και δευτερον το καταλαβα απο μονος μου. Ελειψα αρκετο καιρο, πολυ καιρο θα ελεγε κανεις, αλλα εγω θα πω απλα αρκετο. Ολο αυτο το διαστημα σκεφτηκα πολλα, αναθεωρησα ακομα περισσοτερα και τελικα κατεληξα στο εξης συμπερασμα: οτι αξιζει ποναει και ειναι δυσκολο.

Αληθεια, τρογλοι, ποσοι απο εσας εχετε προσπαθησει να λυσετε καποια απο τα προβληματα σας; Σχεδον ολοι υποψιαζομαι, αλλα που να το καταφερετε βρε κατσικανιαρηδες; Αφου ειστε αχρηστα βοδια, τζαμπα προσπαθειτε, ακομα να το καταλαβετε;;;; 

Τεσπα bitsis, κατα τη διαρκεια της απουσιας μου, βρισκομουν ικογκνιτο στην Καραιβικη. Ο λογος για αυτο μου το ταξιδακι ηταν σοβαρος και συναμα συναρπαστικος και ασυμβατος με τη ζωη. Βρισκομουν λοιπον εκει για να κανω αμμολουτρα. Ο γιατρος συνεστησε σε μενα και τη γιαγιακα μου τουλαχιστον 30 καθε χρονο. Το σκεφτηκαμε απο δω, το σκεφτηκαμε απο κει και μιας και δεν υπαρχει καθολου θαλασσα στην Ελλαδα, αναγκαστηκαμε να παμε στην Καραιβικη. Το πως περασα εκει θα σας το γραψω αναλυτικα σε μελλοντικο μου ποστακι, αν και δε θελω να προκαλω στην εποχη πιου ζουμε εσας τις φτωχαντζες.

Enigouei, αφοτου προσγειωθηκαμε στην Ελλαδιτσα με τη γιαγιακα μου, διαπιστωσα με τα δικα μου ματια τον αλαλαγμο που ειχε προκαλεσει η απουσια μου στην Ελλαδα αλλα και τα περιχωρα, δηλαδη την Κυπρο. Εκατομμυρια γραμματα μετεφερε ειδικο φορτηγακι των Δημων καθημερινα σε ολα μου τα σπιτια, δισεκατομμυρια μηνυματα στο κινητο, τρισεκατομμυρια αναπαντητες κλησεις στο γουοκιτοκι μου, τετρακις εκατομμυρια προσκλησεις σε opening σουσαδικων. 

Εμαθα πως οι θαυμαστες μου ειχαν δεθει στα καλοριφερ τους και καναν απεργια διψας, δηλαδη δεν επιναν νερο αλλα ουτε και καποιο αλλο υγρο ροφημα, οπως κοκακολα, μοσιον, λεμοναδα, τσαι, μπακαρντι, πορτοκαλαδα με ανθρακικο, πορτοκαλαδα χωρις ανθρακικο, ουισκι, καφε, ζεστη σοκολατα, γκραν μαρνιε, λικερ της γιαγιακας μου σπιτικο, γιοκοτσοκο, γαλα με χεμο η χωρις χεμο, γαλα γενικα, γρανιτα αφου εχει λιωσει, ζωμο απο γαλακτομπουρεκο. Τα τηλεφωνηματα απο τις εφημεριδες, τα καναλια και τα περιοδικα ηταν πολλα.

Βεβαια εγω δεν γυρισα για κανεναν απο αυτους τους λογους. Γυρισα γιατι ειχα ξεχασει τα κλειδια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου