Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Βοηθεια!!! Ειμαι αστρολογος!!!!!!!

Αγαπητοι αντιπροσωποι

ειμαι να σκασω. Πολυ προσφατα δηλαδη πριν 22 ωρες και 41 λεπτα και 37 δευτερολεπτα ανακαλυψα ενα συγκλονιστικο και συναμα ασυμβατο με τη ζωη γεγονος. ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ!!! Και θα σας εξηγησω το γιατι και τοτε ολοι μαζι θα αναφωνησετε "ιδου η νεα αση μπηλιου! ιδου ο νεος πιτ παπαδακος! ιδου ο νεος νικος χορταρεας! ιδου οι νεοι μυριαμ και τζοσουα!! ιδου η νεα λιτσα πατερα! ιδου η νεα κατερινα στανιση!".

Χθες το απομεσημερο εκει που καθομουν κουρνιασμενος στην αγκαλια της γιαγιακας μου και με προστατευε απο το κρυο με τα λιπαρα της μπρατσα και με νταχταριζε, γυρναει και με λεει "συννεφιασε". Ετσι ακριβως τρογλοι, με αυτες ακριβως τις λεξεις το ειπε. Και τοτε εγω της ειπα "μπορει να βρεξει. ελα νταχταριζε!!!" ε και συνεχισαμε στο ιδιο τεμπο. Αργοτερα κοιτωντας απο το παραθυρο του μπανιου που βλεπει στο φωταγωγο σκεφτηκα "ξαστερια αποψε". Ξαφνου ενιωσα μια δυναμη της φυσης να με εμποτιζει οπως το νερο το γκαζον. Ετρεξα στη σαλα μας και ανοιξα τη μπαλκονοπορτα. Και να τα αστερακια. Με κοιταγαν με θαρρος. Ξαφνου αρχισα να διαβαζω τα μηνυματα τους. Ηταν για μενα ευκολο σα να διαβαζα 7 μερες tv. Δε μπορω να σας πω ωστοσο τι ελεγαν γιατι εσεις ειστε κοινοι θνητοι και δε θα καταλαβετε. Εγω ομως που κατεχω μαγικες ικανοτητες αποκρυπτογραφησα τα αστρα. Τεσπα επεσα για υπνο και λιγες ωρες μετεπειτα με ξυπνησε η βροχουλα που εκανε τσιρ τσιρ τσιρ στο μπαλκονακι μου. Δε μπορουσα να το πιστεψω! Ειχα μαντεψει τα μελλουμενα!!!

Και για να μη νομιζετε οτι, αν και εντυπωσιακο, ηταν ενα τυχαιο μεμονομενο γεγονος, θα σας πω αλλο ενα πραδειγμα που με συνεβη οταν ημουν 7 χρονων. Επαιζα ησυχος ησυχος με τα λεγκο μου και ξαφνου ερχεται ο βλαχος ο αδερφος μου και μου τα χαλαει με μια του κινηση. Τοτε εγω του ειπα "θα φας ξυλο!!!". Και ετρεξα και τον μαρτυρησα στην γιαγιακα. Τοτε αυτη του εδωσε μια ξυλια στην κωλαθρα του. Ηταν μια συγκλονιστικη στιγμη που εδειξε ξεκαθαρα οτι μπορω να προβλεψω το μελλον. Αυτη η αναμνηση ειχε θαφτει βαθια μεσα μου σαν κουραδι γατας στην αμμο. Ομως σημερα με υπεβαλα σε υπνωτισμο επειδη ειμαι και υπνωτιστης. Και το θυμηθηκα. Δεν ειναι τρομερο;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου