Σάββατο 5 Απριλίου 2014

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!! ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΟΣ??????

Σημερα το πρωι στις 12 και 22 και 96 δευτερολεπτα, 12 και 23 και 36 δευτερολεπτα θα ελεγε κανεις αλλα εγω θα πω απλα 12 και 22 και 96 δευτερολεπτα για να μην λεγω πολλα, με συνεβη για ακομα μια φορα στην ζωη μου κατι αξιο να καταγραφτει στο ιστορικο πλεον μπλογκακι μου. Το μπλογκακι μου θεωρειται πλεον ιστορικο αν και δεν εχουν περασει 74,5 χρονια απο την ιδρυση του, γιατι ετσι χαρακτηριστηκε απο τους ντοπιους αλλα και διεθνεις και εκτος γης αναγνωστες του. Τεσπα σημερα ξυπνησα απο τον υπνο μου. Ηταν μια φανταστικη εμπειρια να ξυπναω παρολο που και να κοιμαμαι δεν ειναι κακο. Κινησα λοιπον και ξεκινησα σα μια γερακινα η καλυτερα σαν γερακινας γιος για να παγω να παρω τυροπιτουγκα και μιλκομπουκαλο απο τον ασχημο χοντρο ψαρομαλλη κυρ Στεφανο. Η αλλιως φουρναρη οπως αγαπα να αυτοαποκαλειται.

Στο δρομο του γυρισμου αιχμαλωτισα με το βλεμμα μου εναν αστεγο σκυλαρο. Αδεσποτο θα ελεγε κανεις, αλλα εγω θα πω απλα κοπρο του κερατα. Ηταν ασπρουδερος σαν γαλα χωρις κακαο, αχτενιστος και τσιμπλιαρης. Προφανως δεν ειχε πλυθει για πρωι ακομα. Τεσπα μια κυρατσα εδω της γειτονιας, η Σωτηρω, του εβαλε μπροστα του ένα μπωλακι με νερο. Αυτο αρχισε να το καταβροχθιζει λαιμαργα σλουουουουουρπ-σλααααααααααρπ. Εμεινα να το κοιταζω εκθαμβος και σεσημασμενος. Κοιτα τον κερατα σκεφτομουν, πως απολαμβανει το νερο. Εμενα δε με αρεσει καθολου. Προτιμω κοκακολιτσες, φρεντιτους, λικερ λεμονι, σταφυλοζουμο, σιροπι για το βηχα και κοτοζουμο. Τοτε με μπηκε μια ιδεα στο μυαλο οπως μπαινει το πιρουνι στις τηγανιτες πατατουλιτσες.

Ετρεξα σπιτι και πηρα ενα μπωλ της γιαγιακας μου. Εβαλα μεσα νερακι και το ακουμπησα στο κατω μερος του σπιτιου μας η αλλιως πατωμα. Γονατισα και προσπαθησα να πιω με τη γλωσσαρα μου. Το παραδεχομαι τρογλοι!!! Περασα υπεροχα και ηταν απο τις πιο διασκεδαστικες εμπειριες της πολυταραχης και γκλαμουρατης ζωαρας μου! Κι ετσι λοιπον σκεφτομαι: ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΟΣ??? Ισως πρεπει να δοκιμασω σκυλοτροφη για να σιγουρευτω. Παντως σημερα που η γιαγιακα μαγειρευει για μενα και μονο μπριζολιτσα, εχω σκεφτει με την λογικη μου να περιλαβω το κοκκαλο για να ολοκληρωθω σαν σκυλαρος. Τα αποτελεσματα θα δημοσιευτουν στο επομενο ποστακι!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου