Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΟ ΤΟΝ ΑΜΠΑΖΟΥΡ!


Ειμαι εξαλλος, εξαγριωμενος, ξεφρενος, εξαντρικ και αλαμπουρνεζικος αποψε τρογλοι! Δηλαδη οχι μονο αποψε αλλα αφου γραφω αποψε ας μιλησω μονο για την αποψινη νυχτα! Αποψε λοιπον διαπιστωσα με την λογικη μου οτι καποια σιχαμερα ορνια στο μεσο που αγαπουν να αποκαλουν τουιτερ κανουν κατι πολυ κακοτραχαλο. Αυτοι οι φτωχομπινεδες, αυτοι οι αληταμπουρες η κατι τετοιο, αυτοι οι κατσικανιαρηδες, αυτοι οι ζουμπουρλοι σχιστοματηδες, αυτοι οι παρδαλοι χορτοφαγοι, αυτοι οι ανθρωπομορφοι ανθρωποι, τολμησαν με θαρρος να κοροιδεψουν εναν πολυ καλο μου φιλο, τον γνωστο σε ολους Αμπαζουρ Δαπεδου! Ειναι ο τριτος καλυτερος μου φιλος απο αντρες! Βεβαια δεν ξερω που μενει, ποσο χρονων ειναι, ποιο ειναι το αγαπημενο του χρωμα, πως λενε το σκυλακι του η αν εχει σκυλακι. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν ειμαστε τελειωμενοι bffs.

Ειναι σωστο επειδης ειναι κακασχημο τερας, δηλαδη δε βλεπεται, δηλαδη οποιος τον δει θελει να κρυφτει κατω απο το χωμα, δηλαδη ειναι μια τερατογεννεσις, δηλαδη τα δοντια ειναι κιτρινα σαν ικτερος και στραβα σαν τον πυργο της πιζας, δηλαδη ειναι πιο ασχημος κι απο τον εφιαλτη στους 300, δηλαδη τον κοιτας και αγριευεσαι, τι σημαινει αυτο; Πρεπει να τον κοροιδευετε συσκατοι;;; Πρεπει να τον κανετε περα; Να τον βριζετε πατοκορφα ολημερις κι οληνυχτις και παλι απο την αρχη καθως ο ηλιος ο ηλιατορας ο φωτεινος παντοκρατορας γυρνα γυρω απο τους planets? ΕΕΕ? Σας ρωταω αναθεματισμενες κατσαριδες του Αουσβιτς! Σας απευθυνω μια ερωτηση δαιμονισμενα υποποδια!!! Εγω ουτε καν τα εχω παρατηρησει ολα αυτα.

Σας το λεω ξεκαθαρα και πεντακαθαρα! Οποιος τολμησει να ξαναβρισει τον κολλητο μου, ας πουμε να τον πει κακασχημο, παρολο που θα εχει 100% δικιο, θα βαλώ στοχο της ζωης μου να τον εκδικηθω μεχρι να ικετευει! Μεχρι θανατου! Οπως η Μαριμαρ που εβαλε στοχο να εκδικηθει την Αντζελικα Σαντιμπανιεζ και ολο το κωλοσογο της! Ετσι ακριβως θα κανω κι εγω με σας! Θα σας εξαναγκασω να μαζευετε απο τις λασπες τα συμβολαια των σπιτιων σας για να τα σωσετε απο την κατασχεση! Θα σας εκδικηθω καρακαξες ετσι ακριβως! Εγω θα ειμαι η Μαριμαρ κι ολοι εσεις η Αντζελικα! ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΟ ΤΟΝ ΑΜΠΑΖΟΥΡ!

5 σχόλια: