Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η πολη του μπλε!!!

Αντιπροσωποι και αντιπροσωπες

εκατσα σημερα στο γραφειο μου και σκεφτηκα. Σκεφτηκα σκεφτηκα σκεφτηκα και αποφασισα οτι δε γινεται να ειναι ολα μαυριδερα μαυρογκαγκανιασμενα και γυφτικα στη ζωη μου. Πρεπει να της δωσω λιγο χρωμα σαν αλλος Πικασο. Ετσι καταλαβα οτι αυτο που μου απομενει ειναι να γινω διασημος ζωγραφος, εκτος απο ο μεγαλυτερος εν ζωη ελληνας μπλογκερ. Καλο ειναι να μην επαναπαυομαστε τρογλοι. Να προσπαθουμε παντα για το κατι παραπανω. Παραδειγμα εγω. Μπορει να ειμαι επι βδομαδες στην κορυφη των τσαρτς των μπλογκς αλλα δεν ησυχαζω! Ειμαι ανησυχος!!!

Ετσι λοιπον εστειλα τη γιαγιακα μου στο συνοικιακο βιβλιοπωλειο να με παρει νερομπογιες και πινελακια και μπλοκ ζωγραφικης! Περιμενα περιμενα περιμενα να ερθει, μιας και παει αργα σαν την κοτα, και τελικα οταν αποκαμε και μαζευτηκε, πηρα στα χερια μου τα υλικα και τα φιλησα με ευλαβεια τραγοτρογλοπαπα!!! Τελικά γεμισα και ενα ποτηρακι με νερο, για να καθαριζω τα πινελακια και να αραιωνω τις μπογιες (το ποτηρακι το ειχαμε παρει απο το ικεα σε μια επισκεψη μας με τον Τηλεμαχο. Εκεινος ηθελε να παρουμε κατι αλλα αλλα εγω επεμεινα γιατι ετουτο που διαλεξα ταιριαζε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με το αγαπημενο μου κουταλακι) και ξεκινησα χαρωπα χαρωπα να ζωγραφιζω! Και να το εργο μου! Το ονομασα Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΠΛΕ!!!


1 σχόλιο: