Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Τὸν Σταυρόν σου Χριστὲ!!!

Σημερα συνεβη κατι τρομερο! Κατι μαγευτικο! Κατι απαραμιλλα ερωτικο! Εκει που περπατουσε η γιαγιακα μου με τρεις φιληναδες της στην λεωφορο αλεξανδρας για να κανουν την καθιερωμενη εβδομαδιαια πασαρελα και επισκεψη στην εκκλησιτσα, ξαφνου σαν αστροπελεκι πεταχτηκε με θαρρος μπροστα στα γεματα καταρρακτη ματια τους ποιος λετε; Ποιος;;;

Ο Τηλεμαχος bitses!!!!!!!!!!!!

Μιλησανε για λιγο και ειπαν τα νεα τους. Η γιαγιακα δε μου ειπε αυτον τον διαλογο ακριβως αλλα φανταζομαι πως πηγε καπως ετσι:

γιαγιακα:  hey Τηλεμαχε bitch!
Τηλεμαχος: hi!
γιαγιακα: εσυ μπροστα μου; μα πως ειναι δυνατον κατι τετοιο ωστοσο;
Τηλεμαχος: δευτε λαβετε φως!!!!

Τελοσπαντων η γιαγιακα ηρθε σπιτι και μου ειπε για αυτη τη μοιραια συναντηση κι απο τοτε εχω χασει τον υπνο μου, την ορεξη μου και τη διαθεση μου να κοιμαμαι και την επιθυμια μου για φαγητο!!! Δε μπορω να πιστεψω οτι ζουμε τη δευτερα παρουσια και μαλιστα ημερα κυριακη! Ποιος να το περιμενε τρογλοι! Ποιος!!! Ο ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!!! Για οποιον δεν με παρακολουθει συστηματικα και συστημενα και πορτα πορτα και πρετ α πορτε, να ενημερωσω οτι μεχρι σημερα ο Τηλεμαχος θεωρουταν νεκρος. Δειτε σε τιουτο το ποστ λεπτομερειες!

Εκατσα λοιπον και σκεφτηκα οτι αυτη η ανασταση φθινοπωριατικο ηταν ενα θαυμα εκσουρανου! Ετσι λοιπον τηλεφωνησα στον τρογλοτηλεμαχο και τον προσκαλεσα για μιλκο και για τηλεφωνικες φαρσες. Ηρθε λιγα λεπτα αργοτερα και περασαμε πολυ ωραια. Με ζητησε βεβαια να τον φωναζω θεο κι εγω φυσικα δεχτηκα.

Τωρα το μονο που μενει ειναι να πεισουμε τον παπα-αγησιλαο να μας δωσει τα κλειδια της εκκλησιτσας την αλλη κυριακη το βραδυ για να κανουμε κι επισημα την ανασταση! 

Τηλὲμαχος ἀνέστη ἐκ νεκρῶν bitses!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου