Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Ύπαγε οπίσω Σατανά!!!

Παρακαλω πολυ να απομακρυνετε τα ανηλικα παιδια και τους γεροντες και τους καρδιοπαθεις και τα κατοικιδια και τις ευπαθεις και μονομερεις ομαδες της πολυκατοικιας σας απο τις οθονες του υπολογιστη γιατι ακολουθουν σκληρες περιγραφες που θα σοκαρουν μεχρι θανατου.

Εδω και μια εβδομαδα περιπου, δηλαδη 7 μερες, δηλαδη το 1/4 του μηνος, δηλαδη οσες μερες πηρε στον θεο να δημιουργησει τον κοσμακη, ειχα παρατηρησει κατι περιεργο στη συμπεριφορα του τοτε πολυ καλου μου φιλου Τζιμ. Ο Τζιμ λοιπον ενω παλιοτερα ηταν αστειος και φιλικος και χαριτωμενος και επιδαυρια ρομαντικος, τις τελευταιες αυτες μερουλες αλλαξε. Συγκεκριμενα παρατηρησα οτι δεν ηταν τοσο φιλικος οσο παλια. Στο τηλεφωνο βιαζοταν να με το κλεισει, χασμουριοταν ενω τον ελεγα τα φοβερα μου νεα, οτι δηλαδη πατησα καταλαθος τον Τηλεμαχο και φωναζε σαν κοριτσακι ΑΟΥ ΑΟΥ ΑΟΥ!!!, και γενικα εδειχνε σα να μην ειμαι το πιο σημαντικο προσωπο στην ταπεινοφιλη ζωουλα του. Αφου να φανταστειτε αντιπροσωποι, χθες το αποβραδο ηθελα να κανουμε τηλεφωνικες φαρσες αλλα εκεινος προτιμησε να παει για μαζεμα σαλιγκαριων με την κυρια Καλαμπαλικη, την καλη του γειτονοπουλα. Δηλαδη εβαλε αυτην την χτικιαρα, αυτην την ταπεινη κυρατσα του κατω κοσμου, αυτην την μεροκαματιαρα γυναικα, αυτο το εξαντλημενο γυναιο πανω απο μενα! Ελεος!!!

Ε δε χρειαζοταν κατι παραπανω για να δω το προφανες. Ο Τζιμακος, που εχει και γιορτη σημερα (καθολου τυχαιο, ξερει ο σατανας ποτε να χτυπησει), ηταν δαιμονισμενος!!!!!!!! Ειχε μπει βαθια μεσα του σαν σαυρα του αμαζονιου ο ιδιος ο διαβολος αυτος καθεαυτος αυτοπροσοπως και ιδιοχειρως!!! Μα αυτο ειναι τρομερο! σκεφτηκα ετσι ακριβως με αυτα τα λογια μεσα μου και ειπα, ανησυχε, αγορι μου, οφειλεις να σωσεις αυτον τον τρογλο. Αυτο θα ειναι το δωρο σου για την γιορτη του, γιατι και μια κορνιζα που τον ειχα παρει την εσπασα προχτες. Ετσι λοιπον και οπως ειναι φυσικο αποφασισα να τον κανω εξορκισμο.

Εψαξα εψαξα εψαξα και βρηκα τα καταλληλα λογια. Τα σημειωσα σε ενα μπλοκακι που εχει ενα προσωπο του στενου οικογενειακου μου περιβαλλοντος, δηλαδη ο μπαμπας μου, για να γραφει διαφορα που δε μας ενδιαφερουν πολυ την παρουσα στιγμη. Οπλισμενος με αυτα τα λογακια κινησα για το σπιτι του σκεπτομενος οτι δε θα αφησω τον φιλο μου να γινει ενα σαπιο βοδι του υποκοσμου. Οταν εφτασα εκει, με ειπε η μαμι του οτι ο "φιλος" μου κοιμοταν και να παγω να τον ξυπνησω αν θελω. Ε τι αλλο σημαδι να περιμενει κανεις;;; Ετρεξα σαν road runner στο μπλε ακαταστατο δωματιακι του και τον βρηκα να κοιμαται, η καλυτερα να κανει οτι κοιμαται. Κοιμαται ποτε ο σατανας;;; Το καλυτερο θα ηταν να τον εδενα απο τα ποδια και απο τα χερια αλλα δυστυχως δεν ειχα χρονο. Αρχισα να τραγουδαω:

Εξορκίζω την πάσαν μαγεία ή δυσιδαιμονίαν εις το όνομα της Αγίας Τριάδος μετά των πέντε μου δακτύλων και με βάγια λειτουργημένα ότι μαγεία και δέσιμο, ότι νέκρωμα, νεκροκάντηλο και νεκρόχωμα, ότι θάψιμο, ότι κάψιμο, ότι κάρφωμα, ότι τάϊσμα, ότι κακό μελέτημα, ότι εξ ανατολών προερχόμενον ή εκ δυσμών κατερχόμενον ή εξ Άρκου ή Μεσημβρίας, είτε υποχθόνιον παρουσιαζόμενον ως πνεύμα αγαθόν, εξαπατών και καταλαμβάνον τον δούλο του Θεού Τζιμ!!!


Ο Τζιμ καπου εκει ξυπνησε και με ζητησε να τον φερω ενα κρουασαν! Ηταν φανερα αλλος ανθρωπος! ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ BITSES!!!

1 σχόλιο: