Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Η ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ!

Υπαρχει μια καφετερια διπλα στο σπιτι μου, στο κατωφλι μου, με αλλα λογια προκειται για μια συνοικιακη καφετερια. Καθε πρωι, καθε χαραυγη παω εκει και παιρνω φραπεδακι μετριο με γαλα και παω σπιτι να τον απολαυσω. Επισης, παιρνω κρουασαν molto που ειναι molto bene. Ο καφες κανει μονο 1,5 ευρω αν τον παρεις μαζι σου και 2,5 αν κατσεις. Εγω φυσικα δεν καθομαι, αφου το κατωφλι μου ειναι ακριβως διπλα, ουτε καν ενα τετραγωνο (γιατι το λενε τετραγωνο;). Ετσι γλιτωνω και το 1 ευρω, δηλαδη δεν το γλιτωνω, αφου παιρνω το κρουασαν που κανει 1 ευρω. Τωρα θα με πεις, αγαπητε αναγνωστη, γιατι την αποκαλω καφετερια της οργης (το γιατι την αποκαλω συνοικιακη το εξηγησα ηδη).
Πηγα τις προαλλες και πηρα ενα freddito με σοκολατα. Σε αυτο το σημειο οφειλω να σημειωσω οτι μαζι με τον καφε δινουν και ενα μπουκαλακι νερο δωρεαν. Εγω εκεινη την ημερα κρατουσα μαζι μου 2 ευρω, γιατι θυμομουν καλα οτι τοσο εκανε το freddito. Η κοπελιτσα με ειπε οτι κανει 2,5 ευρω ωστοσο. Μα πως; Αφου 2 ευρω κανει. Ναι αλλα το νερο κανει 50 λεπτα με λεει. Μα δεν ειναι δωρεαν τη ρωτω με απορια. Και με απαντα οτι ειναι δωρεαν μονο αν παρω καφε. Και το freddito που μολις πηρα τι ειναι; Αναψυκτικο; Με ειπε οτι δεν ειναι καφες. Μα πως μπορεσε να πει κατι τετοιο; Φυσικα και ειναι καφες. Σαν ολους τους αλλους. Τι πραγματα ειναι αυτα; Τραγικο! Και στο φιναλε χαθηκε ο κοσμος να με δωσει το νερακι; Διψουσα πολυ. Παρα πολυ. Και ετσι αναγκαστηκα να πιω νερο απο τη βρυση που ειναι ζεστο. Ελεος! Απαιτω να αναγνωριστει το freddito επισημα σαν καφες τωρα! ΤΩΡΑ!!!

1 σχόλιο: