Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Αποκλειστικη και αποκαλυπτικη συνεντευξη με τη γιαγιακα!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!


Καλησπερα αγαπητοι αναγνωστες. Σημερα εχω την τιμη να φιλοξενω σε μια αποκλειστικη και αποκαλυπτικη συνεντευξη την πασιγνωστη σε ολο το ελληνικο αλλα και διεθνες και ευρωπαικο και αμερικανικο και ασιατικο και αφρικανικο διαδικτυο, γιαγιακα μου, η αλλιως γνωστη και ως Αντιγονη Μπλογκακη.

Ανησυχος: -Καλησπερα κυρια Αντιγονη. Πειτε μας καποια πραγματα για τον εαυτο σας σε περιπτωση που υπαρχει καποιος που δε σας ξερει.

Γιαγια: -Hey bitch. Οι φιλοι και συγγενεις αγαπουν να με αποκαλουν Αντιγονη η Αντι. Ειμαι 70 ετων και τα χομπι μου ειναι η κοπτικη ραπτικη, το κεντημα στο χερι, να λεω τον καφε, και να τον πινω, η κυριακατικη λειτουργια και φυσικα τα κλεμμενα ονειρα.

Ανησυχος: -That's hot. Ποια ειναι η γνωμη σας για το ελληνικο διαδικτυο;

Γιαγια: -Μαλακα μου, τι παπαρες κυκλοφορουν εκει μεσα;;; It sucks big time! Το συζητω καθημερινοτατα με την bff μου την Φλορεσιτα. Τσαταρουμε καμια φορα στο zoo με νικνειμς dirtygirl1943 και sexmeup1939, (αν μας δειτε μη μας μιλησετε θα παρετε τα καρυδια μας), και μας την πεφτουν ολοι οι ανωμαλοι. Get a life φιλοι.

Ανησυχος: -Facebook εχετε; Twitter;

Γιαγια: -Την παλευεις; Ποσο 2007;

Ανησυχος: -Ειστε με καποιον αυτην την περιοδο; Αληθευουν οι φημες οτι εχετε βρει το αλλο σας μισο και μαλιστα πατε σοβαρα; Γνωρισατε τους δικους του;

Γιαγια: -Ολα αυτα ειναι φημες. Περσινα ξiνα σταφιλια. Ειμαι μονη και το απολαμβανω. Αλλωστε το καλοκαιρι ειναι η πιο ερωτικη εποχη κι εχω σκοπο να περασω καλα (κλεισιμο ματιου).

Ανήσυχος: -Θα λεγατε οτι εχετε κι εσεις αδυναμιες σαν ολους τους κοινους ανθρωπους η ειναι κατι που δε σας αφορα;

Γιαγια: -Η μεγαλυτερη αδυναμια μου ειναι οτι ειμαι οξυθημη και νευρικη. Κι αυτο με εχει στοιχισει. Τα τελευταια 13 χρονια εχω αλλαξει 3 ενοριες και ετσι οπως πανε τα πραγματα, συντομα θα αλλαξω και τεταρτη. Ωστοσο δεν φταιω εγω. Απλα δε μπορω να ανεχτω τις κλωσσαρες και τις τρογλες που μαζευονται για να χαριεντιστουν με τον πατερ. Κατα τα αλλα δεν εχω προβληματα. Κουλ μαν.

Ανησυχος: -Ποια ειναι η γνωμη σας για τους συντελεστες του τουιτερ;

Γιαγια: - Ειναι ασχημοι και ξερναω με τα αβαταρ τους.

Ανησυχος: -Τι μουσικη ακουτε;

Γιαγια: -Εφη Θωδη, Χρηστο Δαντη, P!nk, Sex pistols, Ramones, Good Charlotte, Avril Lavigne, Onirama και φυσικα Σταν.

Ανησυχος: -Ποια ειναι η γνωμη σας για τη μεγαλυτερη ιντερνετικη περσονα εν ζωη, τον τζιμ;

Γιαγια: -Ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η ελλαδιτσα εδω και χρονια. Ενα παλικαρι με ηθος, αρχες, ευγενεια, σεξαπιλ, ζωωδη μαγνητισμο και φαντασμαγορικο στυλ. Δηλωνω φαν.

Ανησυχος: -Ειναι αληθεια οτι το πασχα ειχατε ερθει σε διενεξη με την bff σας, κυρια Φλορεσιτα; Διαβασαμε πολλα στα διεθνη ταμπλοιτς, ακουσαμε ακομα περισσοτερα στις κουτσομπολιστικες εκμπομπες. Τελικα, μονο εσεις μπορειτε να μας ξεκαθαρισετε το τοπιο.

Γιαγια: -Ειναι αληθεια οτι γραφτηκαν και ακουστηκαν πολλα. Με σοκαρε η αγριοτητα του Τυπου. Συχνα τα ΜΜΕ ξεχνουν οτι ειμαστε κι εμεις ανθρωποι, με συναισθηματα και σχεσεις και οικογενειες. Με την Φλορεσιτα ειναι αληθεια πως ειχαμε μια μικρη παρεξηγηση ενα αποβραδο στην τοτε ενορια μας, που θεωρησα οτι επιτηδες με εσπρωχνε στο στασιδι για να φαινεται στον πατερ. Ισως αντεδρασα υπερβολικα, αλλα η αληθεια ειναι οτι τα συζητησαμε επειτα κι ολα καλα. Τα υπολοιπα ειναι δημιουργηματα των μεσων.

Ανησυχος: -Για το τελος, θα ηθελα να με πειτε μερικες συμβουλες ομορφιας.

Γιαγια: -Προτεινω μια καταπληκτικη βαφη, το ξανθο το σαντρε το σκανδιναβικο σε ολες τις τσουπρες. Goodnight bitches!

1 σχόλιο:

  1. Φρικιαστικά βαρετή συνέντευξη! Απαιτώ μια δημόσια συγνώμη, το λιγότερο, για το χρόνο που ξόδεψα. ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή