Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Ενα κομματι κρεας

Ειμαστε ενα κομματι κρεας τρογλοι. Δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει αυριο. Μπορει σημερα να ειμαστε χαρουμενοι και ξεγνοιαστοι, να πηγαμε στη θαλασσιτσα, να ειχαμε κοκορετσακι με σαλατουλα το μεσημερι, να ηπιαμε το φρεντιτο μας, που ειναι ο καλυτερος ΚΑΦΕΣ και οποιος πει το αντιθετο θα καεί βαθεια μεσα στην κολαση, δηλαδη θα παει στον αλλο κοσμο, δηλαδη θα συναντησει τον Αδη, δηλαδη θα δει τον Αγιο Πετρο και θα μπει στη βαρκα του.
 
Μπορει συνοπτικα κυριολεκτικα και μεταφορικα να εχουμε περασει ενα ανεπαναληπτο απογευμα χωρις επισκεψεις απο ταπεινους χωριατοβλαχους συγγενεις και τιποτα να μην μας ενημερωνει οτι αυριο θα ζησουμε ενα ολορθο μαρτυριο. ΜΑΡΤΥΡΙΟ!!!

 
Σημερα η γιαγιακα μου ειδε στην τηλεοραση κατι ογδονταχρονες κυρατσες, γριες σκετες, να φτιαχνουν με τα βρωμερα ροζιασμενα γερικα χερια τους κατι σιχαμερα γλυκα του κουταλιου και τι μου ειπε;;;;; "Θελω κι εγω να δραστηριοποιηθω γιοκα μου! Θα κανω το ιδιο!" Τι το θελα να ανοιξω αυτο το χαζοκουτι! Αυτο το κονσερβοκουτι! Αυτο το ταπεινοκουτι! Αυτο το τρογλοκουτι! ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΑ;;;; Ολες οι βρωμερές σαλαμάνδρες, οι ανίκανες γίδες, οι πεθαμένες μούμιες είχαν κόκκινα νύχια! Στοιχηματίζω ότι στην προηγούμενη ζωή τους δηλαδή πριν γίνουν ταπεινές γλυκοφτιάχτρες, ήταν τσατσάδες και μάλιστα διάσημες!

 
Θελει λεγει και η γιαγιάκα μου η αθώα να παει στο διπλα χωριο τωρα που ειμαστε διακοπες και να βοηθησει στον συνεταιρισμο των γριεντζων! ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ; Θα την εμποδισω!

 
Ωστοσο γιατι με ειπε γιοκα της δηλαδη γιο της; Εγγονος της δεν ειμαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου